Liverpool

Hey hey,






Mõtlesin, et kirjutan oma reisist Liverpooli, nii et siit see tuleb.

Märtsi lõpus oli mul võimalus käia Liverpoolis ja külastada Anfieldi staadionit. Nimelt oli seal toimumas Liverpooli ja Bayerni legendide mäng. Ausalt öeldes ega ma neist juu kedagi eriti ei teadnud, kuid siiski oli ülimalt lahe tunne seal olla ja ma soovin, et saaksin veel minna... Kes vähegi on käinud mõnel mängul, jah.... Reedel pärast kooli sõitsin Bristoli ja seal läksime koos h pere tütre ja tema mehega Liverpooli. Et Bristoli saada pidin ma sõitma kahe rongiga ja muidugi esimene rong jäi hiljaks, nii et ma jäin teisest maha ja pidid lisaks 30 minutit aega kulutama. Jõudsin Bristoli kella 6-ks ja Liverpooli on sealt umbes 4 tundi sõitu, nii et kell kümme jõudsime lõpuks kohale.  Magasime hostelis, kus oli toas ka väike köök. Hommikul käisime Liverpooli peal ringi ja ühes kunstimuuseumis. Kuna linn asub mere ääres on seal palju laevu ja selliseid asju. Käisime veel shoppingu tänavalt läbi, aga keegi meist ei olnud väga huvtatud sellest. Siis otsisime söögikohta ja lõpuks läksime mehhiko resorani. Mulle väga meeldis see. Oli päris sarnane nagu Tallinnas Rotermani kvartaris on, aga muidugi suurem. Siis juba läksimegi mängule. Kõndisime oma hosteli juurest kuskil 10 minutit staadionile, mis asus tavalisete majade vahel. Staadioni ümbrus oli kõik väga rahvarohke. Käisime poes ja ma üritasin endale midagi osta, aga ma ei suutud midagi leida ja muidugi oli see ka väga rahvast täis. Läksime staadionile sisse. Meie kohad oli tegelikult suht halvad. Kui ma pileteid vaatasin oli häid kohti veel alles, aga kuna h õe pere pidid need ise ostma, siisi nad jäid sellega hilja peale. Elamus staadionist oli muidugi vinge, see kuidas elatakse kaasa ja üdse pole ma kunagi nii täis staadionil olnud. Mängus ise oli palju väravaid, esimesel poolajal 6 ja osad ikka väga nõmedad, aga muidugi oli ikka ilusaid ka. Lõppseis oli 4:4 ja lõpuks tuli mängule isegi tempot juurde, sest taheti ikka see võiduvärav ära lüüa. Peale mängu kõndisime oma auto juurde ja tahtsime randa minna, aga ummikud olid suured, nii et me ei saanud väga sealt minema. Otsustasime tagasi staadionile kõndida ja käia uuesti poes, lootes, et seal on vähem rahvast ja ma leian omale mingi suveniiri. Pood oli ikka rahvast täis ja midagi ma ei leidnud ka, ei taha ka midagi osta selle pärast et lihtsalt osta. Kõndisime ümber staadioni ja vaatasime mäletsumärki  hukkunutele, kes surid staadionil juhtunud õnnetuses. Paljud inimesed olid ootamas seda bussi, millega mängijad minema sõidavad. Kõndisime veel staadioni ümbruses ja oleksime tahtnud kuskile kohvikusse minna, aga seal majade vahel oli ainult paar baari. Niisiis otsustasime koju tagasi sõita ja järgmise päeva veeta Bristolis. Tee peal sõime õhtusööki UK parimas teenindusjaams. Minu jaoks väga midagi erilist polnud, aga eks ta vist ikka parem oli, kui eelnevad kus ma käinud olen. Tegelikult kella 9-ks oli see seal juba nagu suletud, kuigi inimesed sõidavad juu koguaeg. No seal oli siis selline kohvik, kus sai kohvi ja valmis asju osta ja veel suurem pood, kus oli igasuguseid lahedaid asju. Veel paistis seal olema üks suurem söögikoht. Kui lõpuks jõudsime tagasi Bristoli, läksime kohe magama.
Hommikul käisime ronimisseinal, sest see on Bria hobi. Olime seal kuskil 2-3 tundi ja siis läksime traditsioonilist pühapäeva praadi pubisse sööma. Sellega oli selline lugu, et eelmisel õhtul helistades ei saanud enam kusagile kohta. Igal pool olid lauad juba ära broneeritud. Lõuks leiti laud, aga tahtsime ronimas kauem olla, nii, et hakkasime jälle uut kohta otsima. Kuksile lõpuks saime. Ega pubis palju rahvast polnudki, ainult lauad olid broneeritud. Mulle soovitati, et prooviksin verise Mary kokteili, mis on siis tavaliselt viin, tomatimahlt ja vürtsid. Muidugi mulle alkoholivaba. Pearoaks võtsin kana. Pühapäevapraadi serveeritakse koos kartuli, yorkshire pudingu (kohev muhvini vormis küpsetatud sai), gravy (liha kaste) ja keedetud/grillitud juurviljadega.

Pildid:

Sellised kanalid olid hoonete vahel
Need lilled on juba veebruarist igalpool



Käisime kunstimuuseumis

Kesklinnas asuvhoone

Bria, David ja mina

Anfieldi staadionil


Staadioni ümbrus enne mängu.

Pühapäeva praad ja Verine Mary




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Šotimaa jõulud

24.01.2018 - kolmapäev aka lemmik trennipäev, aga trenni ma ei jõudnudki

HELLOU!!!